"Vad fan har du där?"

Sitter här och försöker hitta bilder från förra lördagen från Hirshenkeller, då jag och Zara var ute. Blir så irriterad, de verkar fortfarande inte ha lagt upp några. Lite dåligt tycker jag faktiskt.
Appropå det så måste jag bara berätta om en kul grej som hände där. Jag var ute på dansgolvet och jag ser hur en kille kollar in mig. Efter ett tag kommer han mot mig och vi börjar dansa. Efter ungefär en minut så ser jag något som glänser på hans tröja och jag tittar närmare. "Vad fan har du där? Haha!" Det visar sig att det är en stor spott-/snorloska som sitter fastkletad vid hans axel! Killen får panik och springer fort som fan till toaletten medan jag och hans kompis kommer efter, och asgarvar. "Vart fan kom den ifrån? Äckligt! Och det är inte jag, lovar!" Man riktigt såg hur han skämdes, hahaha. Ett riktigt misslyckad raggningsförsök måste jag säga! Stackars liten.

Förövrigt så har jag jobbat idag :) Känns nice. Jobbade med ett av de bättre arbetslagen denna helgen. Många av de är verkligen så otroligt goa!
Idag var det även minnesgudstjänst för morfar.. Jag kunde inte vara med pga jobbet. Känns tråkigt. Menmen, så blir det ibland.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0