En liten tråkig lista...



Senaste:
1. mening du sa: 
ses sen, pusshej
2. personen du pratade med: mamma
3. du fick sms av: Kajsa
4. du kramade: Zara?
5. Kläder: världens slappaste.. gråa mjukisbyxor och pappas tjocktröja

Imorgon:
7. är det:
PARTY som gäller :D
8. planer: fixa mat tills imorgon

Favorit:
10. nummer:
12
11. färg: rosa :)
12. årstid: sommar & vinter

Frågor & Svar:
13. saknar du någon?
Yes
14. humör för tillfället? sådär bra
15. det första du gjorde i morse? gick på toa
16. vad åt du sist? pasta med prinskorv, haha
18. tror du på distansförållanden? det kan funka, men är nog ganska påfrestande för båda parter..
19. vem tänker du på just nu? ingen faktiskt
20. tror du att personen tänker på dig med? nej, det blir väl lite svårt?
21. vart reste du sist? Turkiet
22. vad gjorde du igår kväll? var med Zara
23. liknar du din mamma eller pappa? Pappa tror jag
24. ler du ofta? ja det tror jag väl, men det beror väl på humöret
25. kärlek, skönhet eller kreativitet? kärlek låter fint
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? nej, aldrig
27. i vems säng sov du i igår natt? jag sov jämte mamma :P
28. vilken färg har din tröja? svart

Sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?
Ja..
30. har du någonsin gråtit dig till sömns?  japp
31. gråter du när du skadar dig? om det gör riktigt jävla inihelvetes ont så

Lycka:
32. är du en glad person?
ja, oftast. jag brukar vara det i alla fall.
33. vad gör dig glad? mina vänner, min familj
34. önskar du att du var lyckligare? ja
35. är lycka överskattat? Nej, verkligen inte!
36. kan musik göra dig glad? OM den kan, musik är underbart

Kärlek:
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?
  Ja :)
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? Japp
39. har du haft sex? Ja.
40. är du nöjd med det? ?? Ja det är väl klart
41. har du haft sex utomhus? Ajjemän :)
42. har du varit kär? Ja det har jag
43. tror du på kärlek? jag försöker

Hat:
44. har du varit så arg på någon så du börjat gråta?
ja, som fan.
45. har du blivit sviken någon gång? Ja det har jag blivit..

Skolan:
46. gillar du skolan?
Nepp, det tråkigaste som finns
47. favoritämne? Jag sa ju att jag inte tycker om skolan,, så jag har inget favoritämne
48. värsta ämne: Filosofi, utan tvekan
49. har du spytt i skolan nån gång? Nej, blä
50. är skolmaten god? Den var helt okej på gymnasiet, på högstadiet smakade den pungråtta
51. vem hatar du verkligen? Jag hatar ingen faktiskt, fast det finns några speciella som jag tycker Väldigt illa om
52. har du någonsin gjort en hat-lista? Haha, nej!
53. är du en mobbare? nej, absolut inte, jag är en ängel förfan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0