Härlig eftermiddag



Shoooo!
Hemma igen från Borås och en härlig eftermiddag/kväll på badhuset med min bäjb. Teoritesterna fick vi glömma, eftersom att alla datorerna var upptagna. Liite surt om man säger så, speciellt när man har planerat in att vara lite extra duktig. Imorgon ska jag dock åka in tidigare innan min körlektion och plugga. Och antagligen så är de flesta i skolan vid den tiden, så jag borde nog kunna få en dator. 
Jaja, vi gjorde det bästa av situationen och pallrade oss raka vägen till bassängen, där vi simmade totalt 60 längder :D Riktigt nöjd faktiskt! På bussen blev jag dock helt matt, huvudvärk och illamående. Not funny. Antar att det berodde på att jag ätit dåligt under dagen, för nu efter middagen mår jag mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Therese! Hitta din blogg, tänkte höra hur de var med dig?

Har inte träffat dig på 2 veckor, du har la inte slutat på köket?

Ha de bäst

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0