Back

Halloooo.
Det var några dagar sen jag skev nu.. Jag har inte haft lust och ork på några dagar, lite dåligt av mig. Men som sagt, jag har inte haft någon skrivlust. Det kan vara så otroligt skönt att skriva av sig ibland, men den känslan har jag inte haft det senaste. Sorry. Dessutom har jag jobbat en hel del de senaste dagarna, så det har inte blivit så mycket tid över för något annat. Jag känner mig tom, som en ekande ihålig plåtburk. Haha. Dålig jämförelse.

Just nu känns allt lite bättre. Det känns nästan som att det börjar ske en förändring inom mig, de senaste dagarna har jag knappt tänkt några jobbiga tankar. Och så fort som de dyker upp, trycker jag bort dem. Det känns så bra, för tillfället. Jag klarar mig utan dig. Det vet jag, på ett eller annat sätt. Det får ta den tid det tar, så är det bara. Och det bästa av allt är att du inte längre upptar mina tankar 24/7.
Jag vet att jag för det mesta skriver om Emil och om hur mycket jag saknar honom, hur ledsen jag är och all annan skit. Jag ber om ursäkt för det, men det är ett sätt för mig att bearbeta och rensa huvud och tankar tror jag. Så ni kommer att få stå ut med det. Men jag ska självklart försöka att skriva om allt som jag tycker är underbart och bäst också. På tal om det så fyller jag år på söndag :D Yeaah. Hela 19 år.

.


Idag har jag varit med min bästis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0