Utgång!

Jepp, ikväll blir det till att dricka sig full, dansa massor och göra bort sig lite.. Eller nåt i den stilen, haha. Snart ska jag ge mig iväg till tåget till Mölnlycke->Landvetter, där det blir förfest. Alina trodde inte sina öron när jag sa att jag faktiskt vill gå ut idag. "Vaa? Vad är det jag hör? Ska Du gå ut? Och jag behöver inte ens tjata på dig! Wow.."
Jätteroligt, verkligen. Men jag kan väl inte direkt neka till att jag har varit dålig på det där med att festa på den senaste tiden. Jag har helt enkelt inte haft lust. Men idag känns det helt okej, jag är till och med lite sugen! Jag måste erkänna att det där med att gå ut på krogen aldrig riktigt har varit min grej, jag har aldrig tyckt att det har varit så kul. Men å andra sidan har jag haft pojkän under denna tiden och därför har jag aldrig känt suget. Det var alltid mysigare att ligga hemma med honom och kolla på film. Krogen och alla slemmiga människor lockade mig inte. Men jag får helt enkelt ge det en chans ikväll, jaoooo :D
Ha en bra kväll!


Såhär får det bli ikväll. Hade en otrolig beslutsångest över vilka kläder jag skulle ha.
Lånar ett linne av Madde och hoppas att hon inte blir alltför sur. Haha.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jo lite tråkigt med de ordinarie. Jag vet känner på mig att de kommer vara så här ett bra tag till vilket suger dec lönen kommer vara såååå dålig! Jag ska på utbildningen den 26 kl 13.30 sen jobba den 25,27. Hur är dina tider där då?

Postat av: Nina

P.S Ha de så kul ikväll ^^

Postat av: syrran

snyggt linne du har (: vems kan det va?

2008-11-14 @ 11:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0