Trötthet

Hej bloggen ;)
Det var ett litet tag sedan som jag skrev sist.. Och idag klagade Mona lite på mig dessutom, haha. Så jag kände att jag var tvungen att visa att jag lever i alla fall. Grejen är den att jag har jobbat och kommer att jobba hela denna veckan måndag-fredag, vilket leder till att jag varken har tid eller ork att sitta här. Tyvärr.
De senaste dagarna har jag varit så otroligt trött! Har inte orkat göra mycket alls faktiskt, det blir mest jobba, komma hem, äta och sova. Så mycket roligare blir det inte. Dessutom gör datorn mig deppig och jag tycker mest att det är jobbigt att sitta här, men samtidigt är det skönt att få skriva av sig här då och då.
Idag har jag varit på utbildning med jobbet, det var en kurs som anticimex höll i. Det pratades om salmonella, råttor, personlig hygien, osv. Jag kände verkligen hur jag utvecklades! Wow.. Haha. Nej, men det var faktiskt lite intressant. Imorgon är det vanlig jobbdag, men jag börjar inte förrän vid ett, vilket betyder soovmorgon, härligt! Åååh, jag älskar att sova! Det är det bästa som finns och det skönaste jag vet :D Eller ja, näst bästa då.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0