Träna,, eller inte träna?

Jag vill verkligen gå till träningen idag, det vill jag. Men frågan är om jag är tillräckligt frisk. Visst känner jag mig bättre och hostan har verkligen minskat sedan jag började med medicinen, men den är fortfarande kvar. Jag fattar inte vad det är för skit som jag har dragit på mig! Det tar ju aldrig slut.
Efter att inte ha fått träna på sex veckor (!) nu, så börjar jag känna mig som en fettklump. Jag är livrädd för att gå upp massa i vikt och komma in i en ond cirkel utan träning. Och dessutom mår jag alltid mycket bättre när jag är aktiv och tränar min kropp. Imorgon hoppas jag att jag och Kajsa tar oss till badhuset och simmar, det skulle vara skönt :) 
Nej, nu måste jag verkligen bli helt frisk, för träna, det måste jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0