Tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna

Åsa på jobbet säger att jag är ett litet ljus. Hon tycker att jag är uppiggande. Jag känner mig mer som ett regnmoln. Men det är ju bra att man kan glädja någon på denna planet. Appropå jobbet, så tappade jag en kaffekopp idag. Den gick inte sönder, Ann-Marie sa att jag fick önska mig något. Det gjorde jag, men jag tror inte att det kommer att slå in... Haha.
Förresten så var det en bra dag på jobbet idag. En trevlig dag! Men nu är jag trött, så det ska bli riktigt skönt att vara ledig imorgon! Då ska jag vara med Zara :D Mycket trevligt.
Nu blir det till att dra iväg till träningen om en stund, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0