Städa ?

Godmorgon, eller nåt... ;)
Jag har sovit ut, så nu känner jag mig pigg. Jag har blivit tvingad av mamma att damma hela huset, och dessutom städa en av toaletterna. Hur kul låter inte det? Blä. Och allt detta bara för att vi ska ha lite gäster imorgon, huh. Som att Kajsa och hennes familj skulle bry sig om lite dammkorn på fönsterbrädan? .. Haha. Nej, men jag ska vara duktig och städa, snart.

Ikväll ska jag troligen festa :) Kan bli kul, känner mig dock lite seg, men jag har ingen lust att bara sitta hemma heller för den delen. Sååå, jag ska tvinga ut mig själv och ha lite kul, dansa och umgås med vänner, sådeså :D

It's better to lose a lover, than love a loser?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0