Simma

Idag ska jag in till Borås och träffa Kajsa. Vi ska gå till körskolan och göra teoritester på datorn där. Känns så otroligt bra att jag äntligen har kommit igång på riktigt med den där jäkla teorin. Och med tanke på att jag i princip bara har tagit hälften av mina körlektioner än så länge, så känns det som att jag ligger bra till. Blir ju bara jobbigt att vänta med allt tills sista veckan, det vet jag ju av egen erfarenhet.. Förresten, snart snart har Kajsa teoriprov och uppkörning! Jag håller tummarna för henne. Är faktiskt väldigt säker på att det kommer att gå kanon! Det finns ingenting som den tjejen inte klarar :D Personligen så ska jag inte berätta för någon när jag ska köra upp, haha. Okej, mamma och pappa då..
Hursomhelst, efter körskolan ska vi nog gå till badhuset och simma. Fyfan vad gött att få röra på sig. Känns som att simning är en bra mjukstart, jag vill inte ta ut mig helt med tanke på att jag Fortfarande inte känner mig 100 % frisk. Satan vad irriterande!

Yääääy, nu ringde Zara, äntligen :D Så nu ska jag ta och fräscha till mig lite och gå och möta henne.

Kommentarer
Postat av: Zarb

Jätteskönt att simma! Ha det så bra :D

2008-11-04 @ 12:04:39
URL: http://zarb.blogg.se/
Postat av: Kaj

haha jag ska snoka upp när du har din ;D TACK darling! det värmer att höra, nu när det är officiellt i din blogg går det ju inte att kugga! vi simmar snart igen tycker jag :)

2008-11-05 @ 22:40:57
URL: http://swfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0