Regn, regn och ännu mera regn.

Vilket skitväder det är idag, riktigt depp! Uscha.. Regn som öser ner är inte det bästa för humöret. Tänk om det istället hade varit massa vit snö som hade fallit från himlen, vilken skillnad det hade varit. Så mysigt! Jag tycker om sommaren och vintern mest, höst och rusk är tråkigt. Men det kan samtidigt vara väldigt mysigt att sitta inne och kolla på en film och mysa samtidigt som regnet vräker ner utanför. Men idag känns det inte ens mysigt, inte alls.
Idag sov jag ut, länge länge. Jätteskönt och välbehövligt. Jag har inte fått sova ordentligt sedan i lördags, så nu passade jag på :) Inget jobb, bara min sköööna säng och jag. Jag har även hunnit få i mig lite frukost och tagit en varm dusch, så nu är jag pigg. Nu ska jag lämna den här skitdatorn, som egentligen bara gör mig nere. Orkar inte sitta här, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0