Life is a bitch, then you'll die



Yäääy, lördag. Idag har jag övningskört till Hyssna, där morfar ligger bergravd. Mamma och min moster var vid graven igår och fixade. Och den var jättefin verkligen :) Det ligger också en liten vit sten där, "Älskade morfar" står det på den. Väldigt söt.. Det är skönt att ha en plats att gå till, någonstans där man kan "möta" honom. Jag har bestämt mig för en sak, och det är att så fort som jag har tagit körkort ska jag åka till morfar och berätta det. Jag vet att han skulle ha varit jättestolt och glad. Det gör mig ledsen att veta att han aldrig kommer att få uppleva det. Och att han inte fick se mig ta studenten, det gör ont. För mormor har sagt att han verkligen hade sett fram emot den dagen, då hans första barnbarn skulle ta studenten. Men som sagt, det fick han aldrig.

Ikväll ska jag, Kajsa och våra föräldrar till Alingsås. Vi ska gå någon typ av ljusvandring och sedan ska vi även ut och äta. Det ska bli mysigt. Men varför just Alingsås liksom? GAAAH. Roligt, roligt. Sår som rivs upp, igen. Men som sagt, jag ska försöka göra detta till en bra lördag och inte tänka på det för tillfället. Han ska inte få ta över mina tankar och mitt liv totalt. Det ska ingen få göra. Never.
Nu ska jag ta mig en dusch och göra mig lite fin. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Utlottning av 1 bloggdesign i min blogg!

Allt du behöver göra för att tävla är att lämna en kommentar.



Vinnaren dras 19:00 ikväll.

2008-11-01 @ 16:16:53
URL: http://secretwordplay.blogg.se/
Postat av: malinm

så snygg bild :)

2008-11-01 @ 16:16:58
URL: http://malinm.se
Postat av: Anonym

christina dolce :) sjukt snygg

2008-11-02 @ 22:23:34
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0