Idag ska jag träna!

Idag har jag jobbat. De ringde in mig imorse och frågade om jag kunde komma in, segt att bli väckt på ett sånt sätt, men härligt att få tjäna lite pengar :) Det är dåligt med jobbtider på jobbet för tillfället, tråkigt! Funderar på att lägga lite gift i personalrummet, haha..
Om en timme börjar min träning, så måste skynda mig och få i mig lite mat. Känner mig knappt sugen på det egentligen, är så himla trött efter jobbet.. Men jag tror faktiskt att jag måste tvinga iväg mig själv.


Kommentarer
Postat av: Nina

Shoho

Det är fin fint med mig har lite huvudvärk för tillfället. Bra att du inte har slutat, har saknat dig lite grann för vare gång jag har jobbat har de bara varit gamlingar. Nja inte alls jobbat mycket typ 1-2 gånger i veckan ska jobba nu på lördag från 9-17.30 ska du jobba i helgen? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0