Hunnie-Bunnie heter jag & jag är alltid go och glad

Jag hatar bakfylla, hatar hatar. Men det är sånt man får ta, och just sprit gör min bakfylla ännu värre. Öl är det absolut bästa :) Igår var kul. Som vanligt tycker jag nästan att förfesten var bäst, jättetrevligt verkligen :D Det var jag, Angelica, Amanda, Alina, Sandra och hennes pojkvän Jonas. Vid halv elva åkte vi in till stan och tåg sedan tåget till Kungsbacka. Alina ville till Mingel och träffa sin kära "vän" Bingo Rimér, och självklart ställer man upp! Haha. Jag hann dock bara vara där i en timme pga att jag skulle med tvåbussen hem, så någon Bingo såg jag inte till.. Däremot fanns det gott om hans små bunnies, måste säga att de var riktigt skabbiga, inte alls snygga. Och det säger jag inte för att jag är avundsjuk eller något, för det är jag verkligen inte. Jag skulle aldrig vilja springa runt på en nattklubb i små trosor, bh, kaninöron och svans! Waaaah, vilken mardröm...
Nu ska jag göra mig iordning, jag ska med familjen till Ulricehamn och fira en av mammas kompisar som fyller 50. Nice ;)

Lite bilder från igår






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0