Hmm

Nu borde Therese sova. Ja, det borde hon faktiskt göra. Men det gör hon inte. Hon sitter här och segar. Varför?
Fast, egentligen spelar det ingen roll, för jag börjar inte jobba förrän vid ett imorgon. Hur skönt är inte det? :D Dessutom sov jag ut riktigt ordentligt imorse, gööött :D

Förresten så hatar jag Västtrafik. Jag har glömt att berätta om lördagens lilla incident. Men fan vad arg en buss kan göra en. Det var som sagt i lördags och jag skulle ta bussen in till stan för att träffa Aida, Helena och Soso. Det var svinkallt ute, ja Riktigt kallt. Så när bussen kom blev jag överlycklig. Men istället för att öppna dörren, vevar busschaffören försiktigt ner fönsterrutan: "Tyvärr så är bussen full, det finns ingen plats för dig. Jag är verkligen ledsen, men det har varit kaos hela dagen. Extrabussen är tyvärr också full. Jag beklagar. Hejdå."
Och så körde bussen iväg mot Göteborg, medan jag snopet stod kvar och tittade. Jag måste säga att det kändes ganska förnedrande när alla passagerare satt och glodde ut genom fönsterrutorna.
Bajs på dom. 

Yäyä, nu ska väl jag försöka sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: anders

testa att knö dig på där folk går av annars. funkar om det finns någon som har chaffissens uppmärksamhet där fram. jag menar, det är ju fan djungelns lag när det gäller kollektiv transport.

2008-11-24 @ 02:04:09
Postat av: Anonym

om det inte går av någon då? :P och den som hade chaffisens hela uppärksamhet var ingen mindre än jag själv.... höh. dessutom skulle jag gå på vid skolan, där går det ju oftast inte på så många ;)

2008-11-24 @ 17:03:41
URL: http://ttesstess.blogg.se/
Postat av: anders

då är det enda vettiga alternativet att lägga sig framför bussen och vägra flytta på sig innan man får gå på bussen - jag menar, ska man in till göteborg från vischan gäller det liv eller död!

2008-11-26 @ 00:59:14
URL: http://mouschakka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0