Grattis till mig själv :D

Idag fyller jag år, wohooo! :D Grattis grattis till mig själv. Hela 19 år och jättestor blir jag ;) Känner mig fortfarande
Mormor har sovit här i natt och vid tre kommer resten av släkten för att fira mig.. Och pappa med såklart, han fyllde ju år den 5 november :)


19 år idag


Fredagen var för övrigt helt CRAZY! Allt började väldigt bra med en jättemysig och supertrevlig middag :D Det var så kul att alla kunde komma. Det var en liten tillställning med mina närmaste och totalt blev vi nio personer. Jag, Zara, Kajsa, Amanda, Elin, Moa, Helena, Soso och Alina. Det var skitkul verkligen. Jag hade lagat mat och gjort fint, så kände mig riktigt nöjd. Jag var lite orolig för hur det skulle funka mellan Zara och Amanda som har haft en liten "fight", men det gick riktigt fint och de kom bra överens. Ingen catfight här inte, härligt! Haha. Som sagt, allt var jättelyckat :D Tack tjejer för en helmysig kväll!

Framåt tio-tiden så var det dags för oss som skulle gå ut och fortsätta festen att ta bussen till Göteborg. Redan då visade det sig att vissa hade fått i sig lite för mycket och resan in till stan blev ett rent helvete. Kaos skulle jag vilja kalla det. Aldrig har jag känt mig så förvirrad och rädd på fyllan, helt ärligt. Kajsa mådde skitdåligt och en tjej kom fram och muckade med mig, vilket ledde till att hon och Alina började slåss. När Zara upptäckte detta gick hon bak i bussen, förbannad och full och ett slagsmål satte igång. Hahahaha. Att inte alla blev avkastade!! När vi kom till Delsjön var jag helt panikslagen, så jag ringde mamma och pappa som hade varit i stan på kvällen och gått på bio. De lovade att hämta mig och Kajsa på centralen. När vi klev av bussen fortsatte bråket med sparkar och slag, helt fuckat. Hahahahahaha. Det hela slutade med att jag och Kajsa åkte hem, medans Zara och Alina fortsatte till Park Lane. en helt sjuk kväll med andra ord. Min födelsedag får jag fira med utgång en annan gång :D


(L)


Smile!


Soso, Hellis och Amanda


Paketöppning :D


Roligaste bilden


Haha!


Diskussion..


Jag älskar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0