En månad kvar till julafton !

Idag har varit en himla skön dag måste jag säga. Jag fick sova länge, gick och jobbade några timmar och avslutade sedan dagen med ett gött träningspass. Perfekt.
Ikväll har vi druckit glögg här hemma, blåbärsglögg. Jättegod! Det är verkligen så mysigt att sitta inomhus i soffan när det snöar ute. Och det är ju så fint ute just nu, vitt och härligt. Jag hoppas, hoppas att snön ligger kvar en månad till, så att vi får en riktigt vit jul. Det skulle vara fint :D Förövrigt så ska jag redan nu försöka få lite julstämning, för det har jag ofta så svårt med. Förra året var så otroligt stressigt med skola och allt, så jag hann aldrig känna av någon vidare julstämning. Detta året ska bli annorlunda. Jag ska börja julmyset redan nu, en månad i förväg. Sådeså.
Njaae, nu ska jag gå och fortsätta kolla på Filip och Fredrik och när de super sig fulla på jobbet. det är underhållning det. Halleluja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0