En bra dag

Idag har jag fått mycket gjort och dagen har varit bra. Vid elva åkte jag in till Borås och satte mig på körskolan och gjorde teoritester och därefter hade jag en timmes körlektion. Det gick riktigt bra. Jag blir bara säkrare och säkrare på min körning och det är så kul när man känner att det går framåt och att all träning faktiskt ger resultat.
På eftermiddagen tog jag bussen till Göteborg och träffade Helena och Soso. Det var mysigt! Och kul, som vanligt. Vi fikade, pratade och jag köpte även en sjukt fin tröja och ett armband. Sheeet, jag är verkligen köpberoende för tillfället! De senaste veckorna har jag köpt Minst ett klädesplagg varje vecka. Sjukt ju.
Ikväll har vi firat pappa och haft myskväll :D Han blev glad för presenterna, så då är även jag nöjd :D
Just nu sitter jag och lyssnar på massa go musik på youtube och väntar på att mitt favoritprogram, Grey's Anatomy ska börja. Och det gör det visst nu, hihi.. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0