You're nothing but a womanizer

Som jag skrev tidigare, så mådde jag inte så bra igår. Det började med halsont och sedan blev det bara värre. På bussen hem var jag halvdöd, kändes det som. Hade feber och hela kroppen värkte, det kändes ungefär som att jag hade blivit slagen och fått blåmärken över hela kroppen. Hemskt. Jag förberedde mig därför för att bli sängliggande minst hela helgen, men konstigt nog så mådde jag helt okej imorse. Hade riktigt ont i halsen, men febern var i princip borta. Helt underbart :D Åkte därför iväg med mamma till Borås och gjorde några ärenden. Fick övningsköra på köpet :) Gött.
Har även hunnit med att baka lite julgodis, mums! Det blev en god kola och kakor.. Ska ta med lite goda grejer till mormor imorgon och skryta om att jag har bakat, för en gångs skull ;) Det är ju alltid hon som bakar massa annars.. Höhö.

Ikväll blir det till att bara ta det lugnt och umgås med mina föräldrar. Har ingen ork till något annat. Tror jag ska kolla på en dokumentär om Britney Spears faktiskt :)
Pusshej - Ha en bra kväll allihopa !



Womanizer, woman-womanizer
You're a womanizer
Oh womanizer,
Oh you're a womanizer baby
You, you, you are
You, you, you are
Womanizer, womanizer, womanizer (Womanizer)

Boy don't try to front,
I-I know just, just what you are-are-are
Boy don't try to front,
I-I know just, just what you are-are-are

You got me goin',
You're oh so charming
But I can't do it,
You womanizer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0