Sankta Lucia



Wallaa :)
Idag är det lucia och jag är på mycket bra humör. Har varit i Haga med mamma och Madde idag. Vi julhandlade och hade det allmänt mysigt. Jättetrevligt! :) Fick bland annat köpt en söt julklapp till mormor, grytlappar med grisar på.
Sitter just nu och lyssnar på lite julmusik, ska snart ta och göra lite mat till mig och Madeleine. Tacos blir det, alltså ingen julskinka och prinskorvar än för min del. Ikväll ska vi kolla på en film som vi har hyrt, Barnhemmet tror jag att den hette :D

Förövrigt så var jag med Kajsa igår :D Mycket trevligt, som vanligt. Vi var inne i Borås en sväng och därefter åkte vi hem till henne och kollade på Idol, som jag inte har sett ett enda avsnitt av detta året. Men måste säga att båda två var riktigt duktiga och värdiga vinnare. Men Alice röst är verkligen speciell, jag gillar den :)

Imorgon åker Amanda till Branäs för att jobba fram till april. BAAAAH, I'm gonna miss her!



 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0