When you can live forever, what do you live for?

I lördags var jag och Zara och kollade på filmen "Twilight". Flera personer har sagt att den är väldigt bra, så mina förväntningar var ganska höga. Och den var bra, riktigt bra faktiskt! Det var något förtrollande med hela filmen, man ville inte att den skulle ta slut.  Underbar. Blev nästan lite förälskad i den där vampyren faktiskt... Mums!
Förövrigt så tycker jag att det går en hel del bra filmer på bio just nu, som jag vill se. Är väldigt sugen på "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen", den verkar helkul. Har dock inte sett ettan, yäyää,,, whatever! Vill även gå och se "Australia" med Nicole Kidman. Mamma vill också se den, så det blir nog bio någon dag nästa vecka I hope :)

Idag har jag jobbat, och det var verkligen sjuuuukt jobbigt. Jag var trött som faeen, huvudet värkte, magen gjorde ont och spyan satt i halsen. Typ.. Meningen var att jag skulle jobba 7:00 - 16:00, men pga. att Någon var sjuk (jag misstänker starkt Nina, haha), så frågade de mig om jag kunde jobba över till halv sex. Och jag som har så svårt för att säga nej, stannade såklart kvar och slet röven av mig lite till. Men som sagt, det är cash! Januari-lönen lär ju bli hyfsat go... :D

Tog precis en skön dusch, tvättade håret men silverschampoo och smörjde därefter in mig med lite BUS. Jag testade en ny sort, Loréal Sublimé Bronze. Skitbra! Har tidigare använt ACO:s Brun-Utan-Sol, men ville testa något nytt, så då blev det denna. Krämen är brun redan från början, vilket gör att man tydligt ser fula ränder osv redan när man smörjer in sig. Att den glittrar lite är ju inte heller helt fel. Toppen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0