Min helg


Helluuu :)
Jag är verkligen en hemskt dålig bloggare, haha. Kan inte säga att jag direkt går in för det, men skaffade ju faktiskt bloggen mest för att det skulle vara skönt att skriva av sig ibland.. Och det kan det verkligen vara. Den senaste tiden har jag dock inte känt mig speciellt motiverad till att överhuvudtaget sitta vid datorn, det gör mig deprimerad. Kan dessutom skylla på att vårt Internet här hemma har varit helt fucked up hela helgen. Men nu funkar det igen, wow.

Min helg har för övrigt varit bra! Var ledig från jobbet i fredags, vilket var väldigt skönt. Jag storstädade hela mitt rum. Otroligt tråkigt, men när jag väl kommer igång med något så vill jag göra det fullt ut och det blev väldigt fint och fräscht när jag var klar. Nu bor det även några tomtar här och var i mitt rum :) Juligt och mysigt. Gjorde även massa god knäck med min älskade mamma, kanongoda blev dom. Mumma!
Igår åkte jag in till Göteborg och träffade Helena, vi gick på Liseberg och hade det väldigt trevligt. Jag ville verkligen dit innan jul, eftersom jag tycker att det är så otroligt mysigt med alla ljus, bodar och tomtar. Det är verkligen jul för mig :D Så nu längtar jag väldigt mycket till julafton! Wiiiii! Myspys :D

Idag har jag jobbat hela långa dagen, så nu är jag helt slut verkligen. Känner mig som en punkterad ballong. Haha. Och det blir inte någon vila för mig innan jul, för nu är det jobb, jobb som gäller ända fram till jul. Vilket i och för sig bara är två dagar... :P Men ändå.

Tack förresten älskade Kajsa för den fina julklappen. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0