Önskelista

God kväll :)
Idag är jag på bra humör, dock ganska trött. Men det är jag ju ganska ofta nuförtiden, haha. Inget nytt alltså.
Idag har jag jobbat, vilket jag inite har gjort sedan förra fredagen. Så nu var det alltså dags igen. Nästa jobbtid har jag på fredag. Jag hoppas på många sjukanmälningar och ledighetsansökningar veckorna framöver ;)
Jag funderar en hel del på vad jag önskar mig i julklapp, min önskelista känns ganska tunn i år. Jag kommer inte på något speciellt.. Ojoj, vilka problem man har ! Haha. Men lite småsaker har jag allt kommit på.. Vi får se om tomten tycker att jag har varit snäll i år. Jaja, det visar sig om två veckor, för då är det julafton. Myyys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0