Tisdag.

Idag har jag haft körlektion. Första körlektionen på två veckor. Och det är inte bra med uppehåll. Jag vill köra minst en gång i veckan, men det har inte gått nu pga att en del saker har kommit i vägen. Menmen, idag tränade vi på parkering, eller Jag tränade på parkering. Det gick okej, så nästa gång är det fickparkering och landsvägskörning som gäller. Fickparkeringen känns inte så kul, pilla och trixa är inte min grej. Det är roligare att bara gasa på och köra. Men pilljobbet hör väl också till bilkörningen antar jag ;)

Annars har dagen varit helt okej, som alla andra dagar. Känner mig fortfarande inte 100 % frisk, så har inte gjort speciellt mycket. Läste ut en bok, Camilla Läckbergs senaste. Sjöjungfrun heter den, väldigt bra faktiskt :) Alla hennes böcker är bra, så jag kan rekommendera dom. Det är inte likt mig att läsa böcker. Jag läste nästan aldrig böcker innan, det hände ibland, men inte speciellt ofta. Skvallertidningar har alltid varit mer min grej, men jag har upptäckt att det faktiskt kan vara skönt att läsa en bok. Man glömmer omvärden och sina egna problem. För en liten, liten stund glömmer man saker som är jobbigt. Det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0