Slappisdagar :)

Godkväll :D
Kom hem för en liten stund sedan, har hunnit få i mig lite mat och varva ner. Är verkligen helt slut idag. Haha. Förstår egentligen inte varför, med tanke på att jag i princip bara har latat mig i flera dagar nu..
De senaste dagarna har jag spenderat med min vän Zara i Borås. Vi har varit "kaninvakter" till hennes storasysters kanin Ludde, osv ;D Måste säga att det har varit Riktigt skönt att ha ett eget place att vara på. Utan tjat och gnat.. Höhö.
Vi har verkligen bara slappat och varit gött sega nu i två dagar, underbart. Igår sov vi lääänge, åkte sedan in till stan, shoppade lite och åt thaimat :) På kvällen blev det simning och sedan film :D Hur skönt som helst.
Idag blev det dock jobb för min del, segt segt, men samtidigt ganska gött..
Nu ska jag ringa Kajsa. Känns som en evighet sedan vi senast pratades vid. Puss!


Love you !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0