Shopppaaa !

Baaaah!! Jag är shoppingsugen, riktigt sugen.. Det liksom pirrar i mina fingrar och jag vill bara köpa, köpa. Helt sjukt! Förra veckan gick jag och Zara på stan. Vi konstaterade att vi är shoppingberoende. Helt klart. Fast jag tror kanske mer att det lutar åt en psykisk störning av något slag. Vad vet jag inte, men det känns som att jag försöker fylla ett tomrum av något slag. Farligt. Men som sagt, mina pengar vibrerar i plånboken, dom vill ut och göra nytta. Nu nu nu! :D
Jag måste börja leta efter min nyårsklänning snart med. Fnderar på antingen vit, guld eller svart.. Får se hur det blir.
För tillfället är jag helt såld på allt med leopardmönster. Hett, sexigt och galet snyggt ! Me like :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0