Lata dagar < 3

Wohooo :D
Julen har varit mycket bra. Mysigt och väldigt trevligt! Massa julmat, godis och annat onyttigt.
Tror i alla fall att tomten tyckte att jag hade varit ganska snäll, för jag fick det mesta som jag önskade mig :) Locktången/krustången är äntligen min! :D Wohooo. Håret blir kanonfint, som änglahår. Jag och Madde fick även Ps2 (vilket jag inte hade önskat mig), så nu kommer jag väl att bli en tevespelsnörd på köpet. Haha. Kan dock säga att jag hoppas att grannarna har bra isolering på husen, för min sångröst är inte den bästa.
Efter en heldag med släkten, så var det roligt att festa på juldagen. Vi var i Kinna (!) och det var riktigt mycket folk faktiskt. Galen och händelserik kväll måste jag säga :)
Nu ska jag gå och duscha för jag känner mig riktigt sliten, och ofräsch. Sen bär det av till Göteborg, där shopping med Alina är inplanerad. Woho! :D


I år var det vi som var tomtar ! :D


Juldagen med babe <3


Kommentarer
Postat av: madde

jag gillar dej ändå syster, fast din sångröst inte är den bästa ;D skoja bara med dej:) :D

2008-12-27 @ 15:45:19
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-27 @ 15:46:25
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0