Jul, jul, jul.. :D



Igår bakade jag pepparkakor, massa fina pepparkakor! Jag, mina kusiner, mamma och min moster var hos mormor och bakade. Madde den stackaren låg hemma med feber och förkylning. Hursomhelst, peppakaksbaket är tradition, har gjort det varje år sålänge som jag kan minnas. Och alltid med glasyr och massa goda grejer på :D
Personligen tycker jag inte att peppakakorna i sig är speciellt goda, det är mer den goda degen som lockar mig.. Och så är det ju väldigt roligt att kladda ner dom med glasyr och strössel också. Hihi..
I år blev dom så fina så att jag inte vet om jag klarar av att se folk mumsa i sig kakorna. Det är ju mina små konstverk liksom! Haha.
Jag tycker mycket om att umgås med min familj och släkt, det är mysigt. Speciellt såhär runt jul. Jag och Tobbe har alltid så kul ihop och vi har alltid stått varandra nära. När jag är med honom blir jag 8 år yngre och förvandlas till en jobbig busunge. Tobbe är alltså min kusin och tio år. Jättesöt. Han ser verkligen upp till mig och det är kul :D Igår berättade han för mig att han har tjej, han var jättestolt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0