Gott nytt år !

Nyår är överskattat, verkligen. Jag är så trött på all hets om att hitta den perfekta festen, den snyggaste klänningen osv. Jag har inga större förväntingar inför imorgon, det känns inte så speciellt.. Troligen blir det middag/fest i Mölndal med Elin & Moa och några andra som jag inte känner. Det ska bli roligt :) Vill dock även vara med Hellis, men vet inte hur jag ska lyckas pussla ihop allt. Tror dock att allt kommer att lösa sig till det bästa tillslut.
Jag och Moa ska dela på en Pasoã (stavas det så?) och så har jag några cider i skafferiet ;) Och självklart en söt liten flaska med champagne till tolvslaget ;D Elin vill köpa cigarr, haha. Det är nästan så man är lite sugen! Skulle vara kul..
Hursomhelst, jag har inte så höga förväntingar och det tror jag är bra, för det är oftast då som det blir som bäst :)
Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0