Dumma sjukdom, försvinn

Jag är fortfarande sjuk. Blä. Febern är borta och det onda i halsen börjar övergå till en rejält igentäppt näsa. Gaaaah!! Jag hatar att vara sjuk... Jobbet ringde både igår och idag och frågade om jag ville jobba. Då känns det jobbigt att behöva säga nej. Men känner faktiskt att jag måste bli friskare. På onsdag hoppas jag att jag mår okej, för då ska jag jobba.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Kollat på några avsnitt av One tree Hill och tagit det allmänt lugnt. Tände en brasa för en stund sen, så nu ska det nog vara varmt och skönt däruppe i vardagsrummet :) Ska ta mig en dusch och sedan lägga mig i soffan, igen ;)
Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0