Billig dag

Min navelpiercing är fucked up. Jag längtar tills den är helt paj och läker ihop, för då kan jag äntligen ta en ny. Sådeså. Ska dessutom ta ytterligare två hål i öronen, så att jag har tre i det vänstra och två i det högra. Det blir min julklapp till mig själv :) Kommer bli fint.

Rea gör folk galna, helt jävla crazy. Har spenderat min eftermiddag svettandes i Nordstan. Yeah. Det slutade med att vi satte oss på favorit-sushi-stället och pratade :D
Det enda jag köpte var ett guldigt skärp för 29 spänn och en mössa som det står "Bad hair day"  i pannan. En ovanligt billig shoppingdag för min del alltså. På måndag ska jag bränna pengar, då blir det förhoppningsvis Kungsmässan med pappa. Göööött.

Puss alla, nu ska jag spela Buuuzzzz med hela lyckliga familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0