Bara en dröm

Igår drömde jag en mardröm, en sån där jättehemsk dröm som känns så otroligt verklig. Jag vaknade med tårar som rann nerför mina kinder och kudden blöt. Jag var livrädd. Då är det så underbart skönt att vakna upp. Att kunna nypa sig i armen och inse att det bara var en ond dröm, det är härligt.

Idag har jag jobbat, 9-16. Det blir jobb även imorgon och på torsdag, gött.
Förresten, vi har fått nya mössor på jobbet. Dom är lila och jättefina ;D Tjohooo. Haha.

Nu ska jag ta mig en VARM dusch. Det behövs!


Kommentarer
Postat av: mona

vad va drömmen om?

2008-12-17 @ 21:24:28
Postat av: Anonym

pappa dog. men Bara en dröm som sagt :D !

2008-12-21 @ 22:06:34
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0